woensdag 15 juni 2016

Global Design Project #CDP040.






Hallo allemaal,
Na een weekje GDP overgeslagen te hebben dit in verband met mijn te late bestelling en veel te druk met mijn werk, helaas geen tijd voor creativiteit! Deze week wil ik er wel weer graag bij zijn en wat een mooie kaart van Shawn, niet echt moeilijk om daar inspiratie uit te halen. Dit hele creatieve proces ging vanzelf voor dat ik het wist lag daar een kaart. En wat fijn om mijn nieuwe stempels, spulletjes te kunnen gebruiken.











Detail van de rand.








Deze SU producten heb ik gebruikt
  • Cardstocks: crumb cake, Temting turquoise
  • Inkpads: Old olive, B. Black
  • Chalk marker
  • Silver Baker's Twine
  • Stampset: Touches of texture, Vertical Greetings
  • Embossing: Petal Burst


Creatieve groetjes,
Joke









1 opmerking:

  1. So pretty. I love the texture on the edge of the card. Such a good idea. Thank you so much for playing along with us at Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen