zondag 22 mei 2016

Global Design Project #GDP036

Goede morgen allemaal, weer een mooie challange van GDP, deze week Case the Designer van Paula Dobsen. Wat is de bedoeling van Casing: ik heb mij laten inspireren door de bloemen en de mooie achtergrond.






Welke SU producten heb ik gebruikt:
  • Inkpads: wisteria wonder, perfect plum, bkussing bride
  • cardstocks: whisper white en perfect plum
  • Stempelsets: What I Love, Timeless Texture
  • andere benodigheden zijn o.a. trimmer, tombow, dimensional en een schaar.







Vandaag bleef het maar regenen vandaar dat ik nog een kaart heb gemaakt voor deze challange, zo leuk om te doen!
Welke SU producten heb ik gebruikt:
  • Inkpads: wisteria wonder, perfect plum, bkussing bride
  • cardstocks: whisper white en perfect plum
  • stempelsets: Watercolor Wings en Timeless Texture, What Ilove ( de sentiment)
  • Andere benodigheden: cirkel thinlits, tombow, trimmer een paar Pearls, een schaar, zilverdraad.

Ik vond het weer geweldig om mee te mogen doen.

Creatieve groet,
Joke




4 opmerkingen:

  1. You have been busy, you have created two stunning cards. The purple tones look great. Thanks for playing at Global Design Project this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Both are BEAUTIFUL, Joke! I love these gorgeous texture you've created behind your flower and butterfly. Thanks for playing along with this week's CASE the Designer Challenge with the Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen